Basturkmen, H. (2012). Review of research into the correspondence between language teachers’ stated beliefs and practices. System 40(2), pp. 282-295
Wolfgang Hallet, Frank G. Königs (Hsg.) (2013). Handbuch Bilingualer Unterricht – Content and Language Integrated Learning. Seelze: Klett-Kallmeyer/Friedrich-Verlag.
Rösler, D. & O'Sullivan, E. (2013). Kinder- und Jugendliteratur im Fremdsprachenunterricht, Stauffenburg Einführungen, Band 23.Tübingen: Brigitte Narr-Verlag.
Viridiana, M. & Wirthner, M. (2013). Développement d’un modèle d’évaluation adapté au PER. Rapport scientifique du projet d’épreuves romandes communes. Neuchâtel: IRDP.
* Sperduto, D. (2013). Armonie lontane. Ariosto, Croce, D’Annunzio, Pavese, Carlo Levi e Scotellaro. Roma: Aracne.
|
Testo completo delle recensioni / Texte complet des recensions / Vollständiger Rezensionstext / Full Text (pdf)